وبلاگ حق جو

پنجشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۱۳ ق.ظ

معرفی رامین دلاوری

پنجشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۱۳ ق.ظ
دوستان قصد کپی کردن نداشتن اما بخاطر اینکه این حرومزاده نامرد منو به خاک سیاه نشوند خواستم با کپی کردن از وبلاگmalayer081.mihanblog.comدست این پدر سگ رو رو کنم تا شاید یه ایرانی دیگه گیر رامین دلاوری نیوفته همه این پستا درباره رامین دلتوری مادر سگ از وبلاگ بالاست و به حق پنج تن بی آبروش میکنیم.
ترو حضرت عباس به گلوی بریده شده امام حسین قسمتون میدم از اعتماد به این خیکی کلفت پرهیز کنید این پدر سگ مادر سگ 21 میلیون از پول منو شش ماهه خورده و تنها کارم بردن آبروش و رو کردن دستشه.

این وبلاگ مشاوره رایگان میده و به منم داده و خداروشکر 10 تومن دومی که فرستادم با کاری که این وبلاگ گفت کردم فعلا نسدود شده و صاحب حساب دستگیر شده.ایشالا به 10 تومنم میرسم.
رئیس وبلاگ malayer081.mihanblog.comمن هدفم کمک به دوستان بود و قصد کپی کردن از سایتت رو نداشتم آخه من نمک حروم نیستم که یادم بره چی کردی  وگرنه زحمتی که کشیدید یادم نمیره.رفقا فقط از طریق دستور  بالا سریع شکابت کنید تا صاحب حساب حسابش مسدود بشه
لعنت به رامین دلاوری که من ام اسی رو به امید زندگی بهتر دوشید و 10 میلیونم رو خورد البته اگه این 10 تومن دوم زنده بشه که دادیار گفت بهش میرسی
اگه به پولتون رسیدید دعا کنید منم به سلامتی کامل برسم
ببخشبد ه اشتباه تایپی دارم آخه دستام واسه ام اس میلرزه

این صف هه ها خوبن و حرفای درستی توش زده از صاحاب وبلاگ مشورت بگیرید


http://malayer081.mihanblog.com/post/203 اینجا این سگ حرومزاده رامیندپ دلاوری رو معرفی کرده


http://malayer081.mihanblog.com/post/249 اینجا کلی نظر هست که دلاوری تخم جن کلاهبرداره فقط شما هم نطر بزارید و نظر بنویسید تا بهش ضرر بزنید




http://malayer081.mihanblog.com/post/254 اینجا هم 8 تا دلیل میاره که این مادر سگ مادر حرومی چرا کلاهبرداره.


نفرین خدا بر رامین دلاوری






این روز ها شخصی به نام رامین دلاوری خواب را از چشمان بسیاری از ایرانی ها  گرفته است،ما در وبلاگ حقیقت جو تصمیم گرفتیم تا با جمع آوری شواهد و استفاده از منابع معتبر غیر رسمی رامین دلاوری را برای اولین بار معرفی کنیم.

بیوگرافی کلی:
رامین دلاوری زاده 23 مرداد1359 در شهر سنندج است،او تا سن 13سالگی در مدرسه گلشیری سنندج تحصیل کرد و سپس با خانواده عازم هامبورگ آلمان شد.پدر و مادر رامین هر دو پرستار بودند و گفته می شود از سرشناسان شهر به حساب می آمدند.خانواده رامین دلاوری به آلمان مهاجرت کردند و بعد از گذشت 4 سال زندگی در آلمان مجبور به ترک شهر هامبورگ شدند. و راهی دهکده کوچک واترلو انگلستان شدند.دلاوری دیپلم پایه خود را از دبیرستان شبانه روزی انگلستان اخذ و با گرفتن پذیرش از دانشگاه بوستون آمریکا مشغول تحصیل در رشته حقوق شد.

خاطرات رامین دلاوری:دازد.

زندانی شدن رامین دلاوری:

دلاوری سال هاست که روزانه چند بار ماریجوانا مصرف می کند و اعتقاد دارد که ماری جوانا غنی


نظرات  (۱۱)

نفرین خدا به رامین دلاوری فقط همین 8تومن ازم گرفت ببرم آمریکا اما 4 ساله من بدبت گرفتارش شدم من از نمیگذرم خدا هم نگذره
۰۸ آبان ۹۷ ، ۱۹:۵۲ مینا طلعتی
هر بلایی که سر این مالباخته ها بیاد حقشونه چقدر آدم میتونه احمق باشه که گول شبکه ماهواره ای رو بخوره بدتر از اون یه نره خر گولاخی مثل رامین دلاوریو که اعتقاد یه هیچی نداره. اینا مالباخته نیستن احمق هایی هستن که هر بلایی سرشون بیاد حقشونه. مفت خورهایی که بدون زحمت میخوان پولای میلیونی در بیارن \

نمیدونن یکی بیسواد هم ک باشه میتونه تحقیق کنه وای از تحصیل کرده هاشون منم تصادفی همچین برنامه ای رو دیدم فقط خندیدم....بعد از چند وقت دیدم هنوز داره پخش میشه تو گوگل سرچ زدم دیدم چه شیاد قابلیه...این روزا با پیشرفت تکنولوژی و وجود اینترنت و گوگل خداییش عجیب نیست ساده لوحی؟!

متاسفم برا افرادی که میخوان برن امریکا و اصلا نمیدونن امریکا کجاست و میخوان با احترام و قشنگ حرف بزنن اصلا نمیدونن وقتی که ایران شبه امریکا روز هستش ساعت 9 شب زنک زده به دلاوری هی میگه شبتون بخیر من دیگه حرفی ندارم

لطفا آگاهسازی رو نسبت به این شیادان بیشتر کنید از هرراه که ممکنه. دوم اینکه چرا سایر وکلای مقیم کانادا و امریکا علیه ایشون اقدام نمیکنن برام تعجب و تاسف است. سوم اینکه بقول دوستان خدا عقل داده به انسان نه کاه! این مفتخور ضد ایران و ایرانی است و بیشک دشمن ایران است و باید فورا علیه او به هر طریق ممکن اقدام گردد. امیدوارم فورا علیه او اقدام شود و برای همیشه خاموشش کنند

سلام به همه.

نمی خوام به کسی توهین یا فحش بدم.و از رامین هم نمی خوام دفاع بکنم.ادم بطرفی هستم و آزاد

ولی کسی که به واسطه رامین مهاجرت کرده ندیدم که بگه رامین پولمو خورده فلان و بهمان.حداقل باید یه نفر فحش به این بنده خدا بده ولی نداده.

کسانی که از رامین دلخور هستن احتمالا رقیب هستن وسلام.

باتشکر از رییس سایت

سلام بر همگی 

لطفاً دروغ نگید اصلا رامین کلاهبردار نیس من خودم به شخصا از طریق رامین ویزای توریستی آلمان گرفت بعد منو به پناهندگی اجتماعی در آلمان کرد

اگرم کلاه بردارم باشه چرا تا حالا کسی تو برنامه زنده ش زنگ نمیزنه بگه کلاه بردار و غیره این همه برنامه اجرا کرده تا حالا کسی زنگ نزده بهش بگه پول منو خورده

 

شما که میگید کلاه بردار هس چرا تا حالا کسی تو برنامه زنده ش زنگ نمیزنه بگه کلاه بردار و غیره اگرم میگید برنامه ها اول ضبط می‌کند و بعد پخش می‌کند میتونی امتحان کنی زنگ بزن میبینی برنامه کاملآ زنده و صدای خود را در تلویزیون می‌شنویم

در پاسخ به علی که میگه زنده پخش میشه من خودم زنگ زدم به برنامش حدود ساعت دو شب بود و اصلا برنامش زنده نبود و صدای من به صورت زنده پخش نمی شد و تو تصویرداشت با یکی دیگه صحبت می کرد و هم زمان تو تل داشت با من صحبت م کرد

سلام

این مرد بسیار شریف و آبرودار است 

لطفا به برادر مومن تهمت نزنید 

ممنون و متشکر☺

از من چند سال پیش طی چند بار و با عناوین مختلف مجموعا ۲۰میلیون تومن پول گرفت. بعد از اینکه مثلا کپی مدارک و اینا رو براش فرستادم باهام قرار گذاشت که فلان روز ساعت فلان یه آقایی میاد توی لابی هتل آزادی تهران. بعد میری جلو بهش میگی الان هوا تو ارمنستان چطوریه؟ این مثلا رمز بین مشتری و آدم دلاوریه. من سروقت رفتم اونجا هیچکس نیومد. قراربود همان روز منو بفرسته ارمنستان. خلاصه بعد از چند بار تماس گرفتن و پبچوندن از طرف دلاوری، خودش آب پاکی رو ریخت رو دستم. گفت تا وقتی آدمهای خری مثل تو هستن کسایی +ثل منم باید سرشون کلاه بزارم و بدوشمشون. بعدم تمام. اون موقع بود که فهمیدم چیزایی که در موردش میگن راسته یا نه. تویه برنامش چند ثانیه مثل هر برنامه زنده دیگری دیلی یا تأخیر وجود داره. برای همین هروقت کسی میاد یه حرفی بزنه که براش خوب نیست، صداشو قطع میکنه. حتی اگر ازش در مورد کارت بپرسی. بعد دریافت ح. خیلی هم بهش زنگ بزنی بلاک میشی. خوب منم گفتم ببینیم چند نفر دیگرو بازم سرکیسه میکنه و به ریششون تویه برنامه زندش میخنده و آب معدنی فرانسوی میخوره. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی