وبلاگ حق جو

جمعه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۱۸ ق.ظ

۸

اطلاعیه پلیس فتا در مورد رامین دلاوری

جمعه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۱۸ ق.ظ
دوستان قصد کپی کردن نداشتن اما بخاطر اینکه این حرومزاده نامرد منو به خاک سیاه نشوند خواستم با کپی کردن از وبلاگmalayer081.mihanblog.comدست این پدر سگ رو رو کنم تا شاید یه ایرانی دیگه گیر رامین دلاوری نیوفته همه این پستا درباره رامین دلتوری مادر سگ از وبلاگ بالاست و به حق پنج تن بی آبروش میکنیم.
ترو حضرت عباس به گلوی بریده شده امام حسین قسمتون میدم از اعتماد به این خیکی کلفت پرهیز کنید این پدر سگ مادر سگ 21 میلیون از پول منو شش ماهه خورده و تنها کارم بردن آبروش و رو کردن دستشه.

این وبلاگ مشاوره رایگان میده و به منم داده و خداروشکر 10 تومن دومی که فرستادم با کاری که این وبلاگ گفت کردم فعلا نسدود شده و صاحب حساب دستگیر شده.ایشالا به 10 تومنم میرسم.
رئیس وبلاگ malayer081.mihanblog.comمن هدفم کمک به دوستان بود و قصد کپی کردن از سایتت رو نداشتم آخه من نمک حروم نیستم که یادم بره چی کردی  وگرنه زحمتی که کشیدید یادم نمیره.رفقا فقط از طریق دستور  بالا سریع شکابت کنید تا صاحب حساب حسابش مسدود بشه
لعنت به رامین دلاوری که من ام اسی رو به امید زندگی بهتر دوشید و 10 میلیونم رو خورد البته اگه این 10 تومن دوم زنده بشه که دادیار گفت بهش میرسی
اگه به پولتون رسیدید دعا کنید منم به سلامتی کامل برسم
ببخشبد ه اشتباه تایپی دارم آخه دستام واسه ام اس میلرزه

این صف هه ها خوبن و حرفای درستی توش زده از صاحاب وبلاگ مشورت بگیرید


http://malayer081.mihanblog.com/post/203 اینجا این سگ حرومزاده رامیندپ دلاوری رو معرفی کرده


http://malayer081.mihanblog.com/post/249 اینجا کلی نظر هست که دلاوری تخم جن کلاهبرداره فقط شما هم نطر بزارید و نظر بنویسید تا بهش ضرر بزنید




http://malayer081.mihanblog.com/post/254 اینجا هم 8 تا دلیل میاره که این مادر سگ مادر حرومی چرا کلاهبرداره.


نفرین خدا بر رامین دلاوری

نظرات  (۸)

رامین دلاوری دزد بی ناموس بی شرف و دروغگو از خدا بی خبر حرامزاده

رامین دلاوری دزد بی ناموس بی شرف و دروغگو از خدا بی خبر حرامزاده

از من چند سال پیش طی چند بار و با عناوین مختلف مجموعا ۲۰میلیون تومن پول گرفت. بعد از اینکه مثلا کپی مدارک و اینا رو براش فرستادم باهام قرار گذاشت که فلان روز ساعت فلان یه آقایی میاد توی لابی هتل آزادی تهران. بعد میری جلو بهش میگی الان هوا تو ارمنستان چطوریه؟ این مثلا رمز بین مشتری و آدم دلاوریه. من سروقت رفتم اونجا هیچکس نیومد. قراربود همان روز منو بفرسته ارمنستان. خلاصه بعد از چند بار تماس گرفتن و پبچوندن از طرف دلاوری، خودش آب پاکی رو ریخت رو دستم. گفت تا وقتی آدمهای خری مثل تو هستن کسایی مثل منم باید سرشون کلاه بزارم و بدوشمشون. بعدم تمام. اون موقع بود که فهمیدم چیزایی که در موردش میگن راسته یا نه. تویه برنامش چند ثانیه مثل هر برنامه زنده دیگری دیلی یا تأخیر وجود داره. برای همین هروقت کسی میاد یه حرفی بزنه که براش خوب نیست، صداشو قطع میکنه. حتی اگر ازش در مورد کارت بپرسی. بعد دریافت پول دیگه تحویلت نمیگیره، خیلی هم بهش زنگ بزنی بلاک میشی. خوب منم گفتم ببینیم چند نفر دیگرو بازم سرکیسه میکنه و به ریششون تویه برنامه زندش میخنده و آب معدنی فرانسوی میخوره. از من چند سال پیش طی چند بار و با عناوین مختلف مجموعا ۲۰میلیون تومن پول گرفت. بعد از اینکه مثلا کپی مدارک و اینا رو براش فرستادم باهام قرار گذاشت که فلان روز ساعت فلان یه آقایی میاد توی لابی هتل آزادی تهران. بعد میری جلو بهش میگی الان هوا تو ارمنستان چطوریه؟ این مثلا رمز بین مشتری و آدم دلاوریه. من سروقت رفتم اونجا هیچکس نیومد. قراربود همان روز منو بفرسته ارمنستان. خلاصه بعد از چند بار تماس گرفتن و پبچوندن از طرف دلاوری، خودش آب پاکی رو ریخت رو دستم. گفت تا وقتی آدمهای خری مثل تو هستن کسایی مثل منم باید سرشون کلاه بزارم و بدوشمشون. بعدم تمام. اون موقع بود که فهمیدم چیزایی که در موردش میگن راسته یا نه. تویه برنامش چند ثانیه مثل هر برنامه زنده دیگری دیلی یا تأخیر وجود داره. برای همین هروقت کسی میاد یه حرفی بزنه که براش خوب نیست، صداشو قطع میکنه. حتی اگر ازش در مورد کارت بپرسی. بعد دریافت پول دیگه تحویلت نمیگیره، خیلی هم بهش زنگ بزنی بلاک میشی. خوب منم گفتم ببینیم چند نفر دیگرو بازم سرکیسه میکنه و به ریششون تویه برنامه زندش میخنده و آب معدنی فرانسوی میخوره. ضمناً من تموم رسیدهای پول های پرداختی و صدای مکالماتمون رو دارم. همین. 

۴۰ میلیون منم خورد .آخرش گفت فکر کن این پولو نداشتی. فقط یه چند ماهی اومد عذر خواهی کرد و بعد از ۸ ماه اینو گفت

من تا حالا ده بار بهش زنگ زدم کیرش کردم. واقعا آدم باید کوص خل باشه به این تخم حروم پول بده. فقط باید زنگ بزنی کیرش کنی🤣🤣🤣🤣🤣

عزیزان ایرانی و افغانی مواظب باشید که‌ الان دیگه ارز دیجیتال میگیره، هم پیگیری سخته، هم نیاز به همدست در ایران نداره که دستگیر بشن،

الان میگه فرانسه می‌برم کارگر ساختمان و مزرعه پنبه 

اطلاع رسانی کنید 

درست میگه من هم  ثبت نام کردم رفتم سفارت انگشت نگاری رفتم 

پس اینها که ثبت نام کردن برای کار ساختمانی چرا کسی اعتراض نکرده،،چرا کسی نگفته پولمو خورده ،لطفا دلیل بیارید مدرک و سند بیارید بگین آقای دلاوری دروغ میگه،،،،آقای دلاوری راست میگه،،،حرف آدم های حسود نخورین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی